بازی مهیج و بسیار زیبای Clash of Crime Mad San Andreas

بازی مهیج و بسیار زیبای Clash of Crime Mad San Andreas

بازی مهیج و بسیار زیبای Clash of Crime Mad San Andreas

الگوبرداری شده از سری بازی های GTA

با گرافیک بسیار عالی و طراحی های کاملاً سه بعدی در کنا حجم بسیار کم

به همراه گیم پلی روان از نمای سوم شخص در سبک سری بازی های GTA

محصول استودیوی CactusGamesCompany کشور اوکراین

سری بازی های GTA یا Grand Theft Auto را می توان از جمله محبوب ترین بازی های دو دهه اخیر دانست. کمپانی Rockstar Games سازنده این سری از بازی ها، با تولید نسل جدیدی از بازی های مدرن توجه میلیونی کاربران را به خود جلب کرد و در چند سال چند نسخه مختلف از این بازی ها را عرضه کرد. بازی های GTA خود از سری بازی های Driver الگو برداری شدند اما ویژگی های عالی آن ها به خصوص بی نظمی و آشوب موجود در شهر، باعث شد تا طرفداران این بازی روز به روز افزایش پیدا کنند. همین محبوبیت باعث شد تا این سری از بازی ها با استقبال نه تنها بازیکن ها، بلکه توسعه دهندگان و استودیوهای بازی سازی دیگر رو به رو شود. استودیوی CactusGamesCompany یکی از استودیوهایی می باشد که با الگوبرداری کامل از اسم، محتوا، گرافیک و سبک بازی های GTA یک بازی جالب و سرگرم کننده به نام Clash of Crime Mad San Andreas تولید و برای سیستم عامل های اندروید عرضه کرده است. در این مطلب به معرفی و بررسی این بازی خواهیم پرداخت.

Clash-of-Crime-Mad-San-Andreas

ویژگی ها :

  • جزئیات گرافیکی عالی و طراحی های بسیار حرفه ای
  • حجم بسیار کم به نسبت ویژگی های گرافیکی
  • گیم پلی روان و سرگرم کننده مشابه سری بازی های GTA
  • دارای سبک Open World (قابلیت گشت و گذار در همه نقاط شهر)
  • قابلیت استفاده از وسایل نقلیه مختلف
  • قابلیت استفاده از سلاح های متفاوت
  • وجود نقشه کامل بازی در شهر San Andreas
  • قابلیت پیدا کردن شغل، عضویت در گروه های مافیایی و …

 

معرفی بازی Clash of Crime Mad San Andreas

Clash of Crime Mad San Andreas نام یک فرانچایز کاملاً کپی برداری شده از سری بازی های GTA می باشد که توسط استودیوی CactusGamesCompany کشور اوکراین تهیه و عرضه شده است. تمام بخش های این بازی اعم از سبک بازی، گرافیک، نما و ژانر بازی و حتی اسم و عنوان از روی بازی های GTA الگو برداری شده است. اگرچه کپی برداری به هر نحوی در ساخت بازی های ویدئویی کار درستی نیست، اما باید گفت که کپی برداری حرفه ای هم خالی از لطف نیست!

بازی Clash of Crime Mad San Andreas در نگاه اول به خاطر همین کپی برداری ممکن است برای بازیکن ها ناخوشایند باشد. اما توجه به ویژگی های مناسب، گرافیک عالی و گیم پلی سرگرم کننده همگی در کنار حجمی بسیار پائین باعث می شوند تا کاربران در نگرش خود تجدید نظر کنند. در بازی Clash of Crime Mad San Andreas شما در نقش پسری جوان به نام Nick هستید که در شهر San Andreas سکونت دارد. Nick در منطقه ای زندگی می کند که بعد از 10 سال زندگی در آن منطقه باید هزینه سکونت مجدد پرداخت کرد. او برای خرج و مخارج خود نیاز به پول دارد؛ بنابراین تصمیم به کار کردن می گیرد. در این بازی شما می توانید شغل های گوناگونی مثل پیک پیتزا، راننده تاکسی و یا راننده آمبولانس را تجربه کنید.

Nick هرچقدر هم که کار می کند بدهی هایش تمام نمی شوند. دوست قدیمی او Mad Joe که شرایط Nick را می بیند، به او پیشنهاد کاری نون و آب دار می دهد. این شغل کار کردن برای یک مافیای خطرناک می باشد. اگرچه Nick علاقه ای به این کار ندارد، اما با اکراه این پیشنهاد را می پذیرد. او پیش از این نیز در چنین گروهی فعالیت های مهلکی داشته است و مافیای کنونی که Joe او را به آن دعوت کرده، از دشمنان گروهی است که قبلاً در آن حضور داشته. بنابراین دیگر اعضای مافیا با ورود Nick به تیم مخالفت می کنند. اما آن ها شرط ورود Nick به این مافیا را انجام چند مأموریت خطرناک می گذارند. Nick هم از روی ناچاری شرط را می پذیرد.

حالا شما باید در نقش این مرد جوان مأموریت های مرگباری که به شما محول شده است را انجام دهید. برای شروع شما باید به یک مجرم تحت تعقیب معروف تبدیل شوید تا دشمنان و گنگ های دیگر شهر از خطرناک بودن شما آگاه شوند. برای این کار، شما باید سلاح خریداری کرده و در شهر آشوب به پا کنید. باید با پلیس ها رو در رو شده و با انجام جرم و جنایت های مختلف ، کارهایی که مافیای Mad Joe از شما می خواهد را انجام دهید. بعد از اینکه به اندازه کافی در بین دشمنان شهرت یافتید، نوبت به انجام مأموریت های اصلی خواهد رسید.

گرافیک بازی Clash of Crime Mad San Andreas بسیار عالی و با توجه به حجم کم واقعاً تحسین برانگیز می باشد. شما در این بازی همانند سری بازی های GTA می توانید از سلاح های مختلف استفاده کنید و یا از وسایل نقلیه گوناگون از جمله اتوموبیل ها و هلیکوپترها بهره مند شوید. گیم پلی بازی روان و سرگرم کننده و از نمای سوم شخص می باشد. بازی Clash of Crime Mad San Andreas اگرچه حجم کمی دارد، اما جزئیات گرافیکی و طراحی های سه بعدی آن حرفه ای هستند. بنابراین برای اجرای بی نقص بازی، باید از دستگاه های میان رده و قدرتمند استفاده کرد.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

پشتیبانی